גואטה נגד נתניהו: "המחלה זה ראש הממשלה שהמזרחיים שווים כקליפת השום בעיניו"

    שאר הנציגים החרדים לא הביעו את עמדתם בנושא, שר הבריאות יעקב ליצמן אמר הבוקר ב'קול חי' כי "אני לא מבין בזה, זה לא מעניין אותי, אני צריך להתעסק בבריאות ואני לא מתעסק בדברים שלא קשורים אלי"
    איתי גדסי 2 Comment on גואטה נגד נתניהו: "המחלה זה ראש הממשלה שהמזרחיים שווים כקליפת השום בעיניו"

    לאחר שהבוקר מפלגת 'הבית היהודי' הודיעה כי בכוונתה להתנגד להסכם עם טורקיה, גורם נוסף ומפתיע בקואליציה הודיע אף הוא כי הוא מתנגד להסכם הנוכחי • גואטה: "אסור שהסכם זה יצא לפועל" • והוא גם תוקף את נתניהו

    נתניהו צוחק צילום: Miriam Alster/Flash90
    שאר הנציגים החרדים לא הביעו את עמדתם בנושא, שר הבריאות יעקב ליצמן אמר הבוקר ב'קול חי' כי "אני לא מבין בזה, זה לא מעניין אותי, אני צריך להתעסק בבריאות ואני לא מתעסק בדברים שלא קשורים אלי"
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהבוקר (שלישי) מפלגת 'הבית היהודי' הודיעה כי בכוונתה להתנגד להסכם עם טורקיה, גורם נוסף ומפתיע בקואליציה הודיע אף הוא כי הוא מתנגד להסכם הנוכחי.

    הבוקר פרסם ח"כ יגאל גואטה מש"ס את התנגדותו להסכם עם טורקיה, "אני מבקש להביע את דעתי האישית ומחאתי על האטימות הנוראה וחוסר הרגישות האיומה כלפי משפחות הנעדרים והסבל שהם עוברים יום יום שעה שעה, סבלם כנראה אינו נמצא על סדר יומו של ראש הממשלה", כתב גואטה.

    "משכך", המשיך, "למיטב הבנתי, לא הוזכרו ולו במילה אחת בהסכם ההשפלה הלאומי עם טורקיה שהוא הודאה באשמה המוצגת לכל העולם, כאילו אנחנו הפושעים הגדולים, בכל פרשיית משט המרמרה, וכל אותם אלו שהגיעו וביקשו לרצוח ולטבוח בחיילנו יקבלו פיצויי על כך. כמו גם התקדים לכל הרוצחים והטובחים בנו ובילדינו לדרוש פיצויים".

    "אסור שהסכם זה יצא לפועל בטח ובטח ללא פתרון שיביא את החללים לקבר ישראל", כתב לסיום.

    כמו"כ, גם שר החקלאות אורי אריאל פנה הבוקר לראש הממשלה: "יש להביא את ההסכם עם טורקיה לדיון והכרעה בממשלה ולא להסתפק בדיון דיסקרטי בקבינט המדיני בטחוני."

    במכתב ציין השר אריאל כי "להסכם יש צדדים רבים בעלי משמעות אסטרטגית הן על מדיניות החוץ של מדינת ישראל והן על האחריות והגיבוי של ממשלת ישראל לחיילי צה"ל".

    יצוין, כי שאר הנציגים החרדים לא הביעו את עמדתם בנושא, שר הבריאות יעקב ליצמן אמר הבוקר ב'קול חי' כי "אני לא מבין בזה, זה לא מעניין אותי, אני צריך להתעסק בבריאות ואני לא מתעסק בדברים שלא קשורים אלי", הבהיר.

    האם התנגדותו של ח"כ גואטה מייצגת את כלל מפלגת ש"ס?, או שהוא בחר להציג רק את דעתו האישית, ימים יגידו.

    בנוסף הוא התראיין היום (שלישי) ותקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בראיון לרדיו דרום ואמר: "הנושא של סדן, במילה קצרה, זה רק הסימפטום של המחלה, זו לא המחלה. המחלה זה ראש הממשלה שהמזרחיים שווים כקליפת השום בעיניו, הם טובים רק כקולות לקלפי, לחאפלות ולמופלטות. אבל לנהל את שדרת הניהול בישראל הם לא מתאימים בעיניו."

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מתנות מקבלים מחברים שבאים לבקר הביתה ולא ממיליארדרים ששולחים כול הזמן עם הנהג ובמחירים אסטרונומיים למביא מתנה לא מתקשרים אליו להגיד שהמתנה שהביא היא חצי מתנה מתנות שולחים הביתה בעל ששוהה בחוץ לארץ והתגעגע לאשתו או בוגד שולח מתנה או פרחים עם צירוף רגשות מעניין מה כותב מיליארדר ששולח שרשרת וצמיד יהלומים לאשת ראש ממשלה בדרך כלל במדינות מושחתות אשת ראש ממשלה או נשיא היא אשה צעירה ויפה בעוד בעלה קוף זקן אז אשת ראש ממשלה כזו מחבבת בחור צעיר והיא נותנת לו מתנות שמסדרים לו את החיים גם אז היא משחדת אותו כדי לזכות בו במקרה של ראש הממשלה נתניהו משחדים אותו באופן ישיר וגם דרך אשתו אז לא נעים להגיד ראש הממשלה שלנו מושחת וגם אשתו מושחתת וגם ילדיו מושחתים אז מה הוא עוד עושה אצלנו